  • Data: 2007-11-06 07:51:43
    Temat: Re: Jak sprawdzić do kogo należy strona www
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    o`rety wrote:

    > ok, sprawdziliśmy kto jest właścicielem danej domeny/adresu www pod
    > którym znajdują się materiały nas interesujące :)
    > (wiem, nie znam się na tym)

    Nie pomyśl sobie że Cię dręczę, ale domena też nie jest rzeczą, i nie ma
    właściciela. Osoba którą ustaliłeś prawdopodobnie jest tylko osobą na
    której rzecz świadczona jest usługa utrzymania nazwy domeny. Tylko że ta
    osoba wcale nie musi być właściwą do wysunięcia żądań o zaprzestanie
    naruszania Twoich praw.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak