  • Data: 2007-11-08 10:25:30
    Temat: Re: Jak sprawdzi do kogo nale y strona www
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Nov 8, 10:42 am, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:
    > No padło już w tej dyskusji: ochrona wizerunku. ". Zezwolenia nie wymaga
    > rozpowszechnianie wizerunku:[..] 2) osoby stanowiącej jedynie szczegół
    > całości takiej jak zgromadzenie, krajobraz, publiczna impreza."
    >
    > Istotny fragment to "osoby stanowiącej szczegół całości". Nie fragment,
    > nie element a szczegół. W 99% przypadkach zdjęcie osoby biorącej udział
    > ukazuje ją nie jako szczegół. Szczegół całości to np. zdjęcie osoby w
    > tłumie na koncercie w otoczeniu 100 osób.
    >
    > --
    > Marcin

    Mialem nadzieje ze bedzie to troche bardziej precyzyjnie wyjasnione.
    Bo nadal mam watpliwosci. Co jesli osoba jest szczegolem bo robilem
    zdjecie np. DJ-owi (za jego zgoda itp.) i on jest centralna postacia
    dobrze oswietlony ale jest kilka osob ponizej, zadymionych romazanych
    ale mozna rozpoznac twarze. I co bedzie biegly powolywaniy dla
    ustalenia czy w zdjeciu A osoba jest szczegolem czy tez nie bo jest w
    7& elementem zdjecia a na zdjeciu B szczegolem na pewno nie jest bo to
    tylko 3%? Poza tym przy ilosci ludzi ktorzy robia zdjecia na imprezach
    wydaje mi sie ze latwiejsze bylo by gdybym podszedl do fotografujacego
    i powiedzial ze sobie siebie nie zycze.