  • Data: 2007-11-08 11:44:33
    Temat: Re: Jak sprawdzi do kogo nale y strona www
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Nov 8, 12:03 pm, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:

    > Nie wiem czy byłoby łatwiejsze - np. kwestie dowodowe (że się
    > poinformowało), ograniczenia prawa fotografa do uwieczniania tych osób
    > które sobie tego życzą (Ty się nie zgadzasz, a 10 innych osób na parkiecie
    > wręcz się domaga) itp. MZ rozsądniej jest jak jest z zakazem
    > rozpowszechniania. W końcu nikt nie zabrania wystawienia na www jako takim
    > a tylko na publicznie dostępnym.
    >
    > --
    > Marcin

    Tylko teraz co jest publicznie dostepnym www? czy takie na ktorym nie
    trzeba miec konta zeby ogladac zdjecia czy takie na ktorym trzeba miec
    konto ale ma weryfikacji? Poza tym jest wlasnie ten problem z tymi co
    chca i co nie chca. robie zdjecie tym 10 osobom i ktos mi wejdzie w
    kadr. Oczywisice moge go zamazac czy wyciac ale moge przeciez
    stwierdzic ze jednak jest za slabo widoczny, niedoswietlony i w
    dodatku w tle na 3 planie. A on uzna ze ma charakterystyczne spodnie i
    po tym go dziewczyna poznala ze calowac sie z jakas inna.