  • Data: 2006-12-22 18:02:25
    Temat: Re: Jak spłacić dlug bez posrednikow?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    gosia wrote:

    > na temat nieslusznych roszczen), w takiej sytuacji: W mojej dalszej rodzinie
    > jest starsza osoba, ktora ma do splacenia dlug za telefon w TP, na ktory nie
    > do konca sama zapracowala. Fakt jest jednak faktem, dlug jest uzasadniony i
    > kobieta chce go splacic. Zadluzenie istanieje juz od kilku lat (moze 3, moze
    > dluzej, brakuje troche papierow), jak dotad przychodzily raz na kilka

    To po co chce go spłacać? 3 lata to już na pewno przedawniony. Wg.
    niektórych (przynajmniej częściowo) już po 2 latach.

    [ciach]

    > kobiecie, ze jak zaplaci od razu jakas skromna rate na ich konto, to
    > zrezygnuja z tych dodatkowych oplat, ale wszystko to tylko mowia przez
    > telefon, nie ma przeciez zadnej dokladnej umowy. Ostatnio przyszlo za to

    A broń Boże cokolwiek tym oszustom spłacać lub obiecywać!!!!!

    [ciach]

    > pisma z tej firmy, zeby nie uznac ich wygorowanych roszczen? Jak pozbyc sie
    > wreszcie tego dlugu (w gre wchodzi splata w ratach) ale nie dac zarobic
    > podejrzanym firmom. Do kogo ew. zwrocic sie o porade?

    Po 3 latach niczego nie trzeba spłacać - pisma z kruka czy innego szajsu
    mielić i wyrzucać na makulaturę.

    Gdyby przyszło coś poleconego z sądu - podnieść zarzut przedawnienia
    należności.