    From: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak sie pozbyc lokatorow?
    Date: Tue, 24 Jul 2007 02:47:50 +0200

    Andrzej Lawa napisał:

    > To jak udowodnisz, że uzgodniliście jakąś cenę, hmm?

    > Wykroczenie.
    I znowu wracamy do znaczenia terminu "niezwłocznie", o którym była
    niedawno dyskusja na grupie:

    Art.29.
    ust. 2. Osoby wymienione w ust. 1 są obowiązane do zawiadamiania
    właściwego organu gminy o stałym lub czasowym pobycie innej osoby w ich
    lokalach (pomieszczeniach) oraz o opuszczeniu przez nią tego lokalu
    (pomieszczenia), jeżeli osoba ta nie dopełniła obowiązku meldunkowego.
    Zawiadomienie powinno być dokonane *niezwłocznie* po upływie terminu
    określonego do wykonania obowiązku meldunkowego.

    Musiano by wykazać, że autor wątku zwlekał zbyt długo.

    Pozdrawiam, argothiel