  • Data: 2009-04-28 10:25:06
    Temat: Re: Jak przebiega postępowanie przed sądem pracy?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czarek pisze:

    > Czy nie należałoby się spodziewać chociażby odpowiedzi
    > pracodawcy na pozew?

    A jak pracodawca nie złożył?

    > Jak wygląda takie posiedzenie sądu?

    Tak samo jak sądu cywilnego.

    > Z doświadczenia (niewielkiego) w sądach cywilnych wiem, że sędziowie
    > mają wszystko w głębokim poważaniu.

    To:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/B%C5%82%C4%85d_odwr%C3%
    B3conej_akcydentalizacji
    albo to:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Paradoks_koni

    sam już nie wiem :)

    > Łapią je 5 minut przed sprawą i kartkują z kanapką w ręku.

    W sumie to mnie ciekawi gdzie to zaobserwowałeś: sędzia siedział sobie
    +przed salą, żarł kanapkę i przeglądał akta czy też wszedłeś do jego
    pokoju i tam to widziałeś??

    A powództwo to zapewne, co do zasady, w momencie jak już je składałeś to
    było albo uzasadnione albo nie i nic sie teraz nie da zrobić. trzeba
    tylko udowodnić swoje twierdzenia. Choć prawdą jest że widziałem ludzi,
    i to tzw. profesjonalistów którzy potrafili przegrać wygraną sprawę.

    --
    @2009 Johnson