eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak powinna wygladac procedura zatrzymania w celu pouczenia? › Re: Jak powinna wygladac procedura zatrzymania w celu pouczenia?
  • Data: 2004-11-02 01:00:09
    Temat: Re: Jak powinna wygladac procedura zatrzymania w celu pouczenia?
    Od: "TanSid" <t...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wydaje mi się, że wystarczająco dokładnie opisano to na stronie:
    > http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/www/index.cgi?
    strona=kontrola_drogowa&
    > wybierz=&numer=13&menu=
    >
    > Notabene pierwsza, jaka wyskakuje w Google po wpisaniu kontrola
    > drogowa.
    > Dalej mi się nie chciało szukać.

    Dotyczy pojazdow, a nie pieszego. Choc podejrzewam, ze procedura jest
    identyczna.
    Ciekawe jak wyglada sprawa, gdzie, policja w wozie nieoznakowanym
    podjezdza, przez okienko informuje, bez przedstawienia sie, nastepnie,
    czeka, az ktos odchodzi, nie zatrzymuje osoby odrazu tylko objezdza
    cala ulice po okolo 5 min. na innej ulicy wyciaga z sklepu ta sama
    osobe w celu ukarania.

    Wiem czego juz szukac, wiec poczytam.

    Thx

    TS