eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak powinna wygladac procedura zatrzymania w celu pouczenia? › Re: Jak powinna wygladac procedura zatrzymania w celu pouczenia?
  • Data: 2004-11-02 20:46:30
    Temat: Re: Jak powinna wygladac procedura zatrzymania w celu pouczenia?
    Od: "TanSid" <t...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy to nie było tak, ze Ty im nei dałeś nawet szansy sie przedstawić
    > od razu
    > dająć przysłowiową "długą"? Bo to mi jakoś z miedzy wierszy Twojej
    > relacji
    > tak wychodzi.

    O, przepraszam bardzo, ale to jest insynuacja. Odejscie zupelnie
    spokojnym krokiem, napewno nie jest jak to ujales "dluga". Czasu nato,
    aby powiedziec iz mam sie zatrzymac mieli nader duzo.
    Mam sprawe sadu grodzkiego, o ktora osobiscie prosilem, nie zgadzajac
    sie z interpretacja i postepowaniem policji.

    Dziekuje za odpowiedz. EOT

    TS