eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak powinna wygladac procedura zatrzymania w celu pouczenia? › Re: Jak powinna wygladac procedura zatrzymania w celu pouczenia?
  • Data: 2004-11-02 18:21:23
    Temat: Re: Jak powinna wygladac procedura zatrzymania w celu pouczenia?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TanSid" <t...@w...go2.pl> napisał w wiadomości
    news:cm6m8s$m1v$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Dotyczy pojazdow, a nie pieszego. Choc podejrzewam, ze procedura jest
    > identyczna.

    Różnica polega na tym, że sie lizakiem peiszych nie zatrzymuje.

    > Ciekawe jak wyglada sprawa, gdzie, policja w wozie nieoznakowanym
    > podjezdza, przez okienko informuje, bez przedstawienia sie, nastepnie,
    > czeka, az ktos odchodzi, nie zatrzymuje osoby odrazu tylko objezdza
    > cala ulice po okolo 5 min. na innej ulicy wyciaga z sklepu ta sama
    > osobe w celu ukarania.

    Oj, cokolwiek to zagmatwałeś. Pierwsze pytanie, to czy policjant był
    umundurowany. Bo w wypadku pioeszego akurat oznakowanie radiowozu, czy nie
    znaczenia żadnego nie ma. Nie napisałeś o czym Cię przez to okienko
    poinformował i to "bez przedstawiania się". No bo owo ewentualne
    przedstawienie się dotyczy czynności służbowych. Jak Cię poinformowali,
    która godzina, to obowiązku przedstawiania sie nie mieli. No i teraz
    pozostaje pytanie za co wyciągneli Cię ze sklerpu po 5 minutach.

    Czy to nie było tak, ze Ty im nei dałeś nawet szansy sie przedstawić od razu
    dająć przysłowiową "długą"? Bo to mi jakoś z miedzy wierszy Twojej relacji
    tak wychodzi.