  • Data: 2005-06-14 23:17:46
    Temat: Re: Jak pomoc nie szkodzac...?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: witek [Tue, 14 Jun 2005 17:55:48 -0500]:

    > zadzwon do miejskiego osrodka pomocy spolecznej powinno
    > cos takiego byc. Jakies pieniadze powinna od nich dostac.

    No to juz wiem ze nalezy. Jutro sie porozgladam.

    > Najsensowniejszy jest jednak dom samotnej matki.

    W sumie to moze tam tez sie przejde i po prostu dowiem sie,
    co jej trzeba zeby mogla tam te pare miesiecy przemieszkac.

    > Spróbuj się dowiedzieć o jakie dokumenty chodzi, może
    > to wcale nie takie kosztowne.

    Nie no, kwestia "nie takie kosztowne" dla niej to moze byc
    cos calkiem innego niz dla nas wiesz ;) Ale pal licho, ja
    jej nawet na te papiery dam, tylko niech ja mam pewnosc ze
    ona z nimi nie bedzie musiala wrocic tam gdzie jest.

    > Jakie to miasto?

    Zielona Gora.

    Kira