  • Data: 2005-06-14 23:34:39
    Temat: Re: Jak pomoc nie szkodzac...?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: witek [Tue, 14 Jun 2005 18:22:04 -0500]:

    > dowiedz się, czy ma dowód, gdzie rodziła dziecko, czy
    > w szpitalu czy gdzie indziej,
    > czy dziecko jest zarejestrowane w USC.

    Watpie. Jutro z nia porozmawiam, moze uda mi sie jej jakos
    wyjasnic ze to jest niezbedne zeby cokolwiek zrobic, ale ze
    nie zamierzam nic robic bez jej zgody.

    > trzeba by a by jakiś lekarz je obejrzal.
    > Ale to później,
    > najpierw dokumenty, MOPS i jakieś łóżko pod dachem.

    W sumie to lekarz i lozko pod dachem moznaby zalatwiac
    hurtem, znaczy proponowalam jej ze jeden wolny pokoj w
    domu jak na razie mam. Ale az tak to mi chyba nie ufa.

    Kira