  • Data: 2005-06-14 23:22:04
    Temat: Re: Jak pomoc nie szkodzac...?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Kira wrote:

    > Nie no, kwestia "nie takie kosztowne" dla niej to moze byc
    > cos calkiem innego niz dla nas wiesz ;) Ale pal licho, ja
    > jej nawet na te papiery dam, tylko niech ja mam pewnosc ze
    > ona z nimi nie bedzie musiala wrocic tam gdzie jest.

    dowiedz się ile to kosztuje, a potem pogadamy.
    dowiedz się, czy ma dowód, gdzie rodziła dziecko, czy w szpitalu czy
    gdzie indziej,
    czy dziecko jest zarejestrowane w USC.
    trzeba by a by jakiś lekarz je obejrzal.
    Ale to później,
    najpierw dokumenty, MOPS i jakieś łóżko pod dachem.

    > Zielona Gora.

    hmm, tam akurat znajomości nie mam.