  • Data: 2010-07-07 08:06:49
    Temat: Re: Jak odzyskać pieniądze za faktury
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:

    > Nie zgadzam się z tym "często", statystycznie to rzadko i to bardzo.

    Źródło poproszę.

    > Jak jestem wierzycielem i mam wymagalny dług to nie ma tu miejsca na
    > złośliwość. Dochodzenie istniejących wierzytelności nie jest pieniactwem.

    Jest złośliwością i jest pieniactwem, bo człowiek jest omylny i
    przypadków zaległości wynikających z zapomnienia o fakturze, zagubienia
    faktury, pomyłki w datach, pomyłki w kontach czy pomyłki w sumach jest
    mnóstwo.

    W tym konkretnym przypadku owszem - wygląda na to, że dłużnik się
    "miga". Ale zasady z wezwaniami istnieją ponieważ mnóstwo zaległości to
    właśnie takie przypadki, jakie wymieniłem.