  • Data: 2010-07-07 08:50:57
    Temat: Re: Jak odzyskać pieniądze za faktury
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > Śmieszny argument. Dwa tygodnie na wezwanie to dużo, ale pół roku, czy
    > rok opóźnienia przez dłużnika uprawomocnienia się nakazu zapłaty to już OK.
    >
    > Nie mówiąc już o sabotujących działaniach samego sądu - np. sąd
    > rejonowy dla Warszawy-Woli - pozew w grudniu, nakaz zapłaty datowany w
    > styczniu, wysłany w marcu, klauzula w czerwcu. I to już nie przeszkadza.
    > LOL.

    Prawdę nie mówiąc nie rozumiem tego co piszesz. Napisz zrozumiale.

    W którymś miejscu stwierdziłem że sąd ma coś sabotować albo wierzyciel
    nie egzekwować nakazu który uzyskał.

    Pisze tylko że wezwanie do zapłaty zawsze przedłuża procedurę bo pozew
    składa się później. To naprawdę takie trudne do zrozumienia ?

    --
    @2009 Johnson