    From: los <u...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Date: Fri, 13 Jul 2007 10:26:02 +0200
    <f6srij$gem$1@atlantis.news.tpi.pl> <f6sto6$pqc$1@inews.gazeta.pl>
    <f6tj3i$3ln$1@nemesis.news.tpi.pl> <f6tmm9$i92$1@inews.gazeta.pl>
    <f6tqrb$g3u$1@atlantis.news.tpi.pl> <f701a8$9ga$1@news.onet.pl>
    <f74t7a$59b$1@news.dialog.net.pl>
    <1etv3vasqimi1$.z86xfl722eau$.dlg@40tude.net>
    <f75208$94h$1@news.dialog.net.pl>
    <5...@h...pt>
    <o...@4...com>
    <f75os2$pma$1@news.dialog.net.pl>
    <7...@h...pt>

    poreba wrote:
    > Mówisz - masz. Jego główny przywódca może być?
    > Trupków nie jadał, a jego Blondi "był dla /.../ ważniejszy, niż jego
    > najbliżsi współpracownicy: jeśli w kwaterze nie przebywał żaden z
    > dostojnych gości, /../ spożywał posiłki wyłącznie w towarzystwie swojego
    > psa" - A. Speer

    co do faktu, iż był wegetarianinem z wyboru nie można być pewnym. jeśli
    już był, to postawił bym raczej tezę, że lekarze zalecili mu
    ograniczenie spożywania mięs i z tego powodu dostosował się do sytuacji.

    "Mimo to, Hitler nigdy całkowicie nie zrezygnował ze swoich ulubionych
    dań mięsnych, zwłaszcza: kiełbasek bawarskich, klusek z wątróbką oraz
    pieczonej i faszerowanej dziczyzny." (Redlich)

    więcej za i przeciw na stronie:
    http://www.szalonykowboj.com/szalonykowboj/tekst.asp
    ?strID=aa044

    analogiczna sytuacja może mieć miejsce w naszym kraju. jak podniosą się
    ceny mięsa do poziomów europejskich, to od razu zwiększy się ilość
    wegetarian, nie z wyboru lecz z przymusu.(chyba, że pensje będą także
    europejskie) ale nikt nie przyzna się,że to z powodów finansowych.

    pzdr
    los