  • Data: 2007-07-14 15:18:11
    Temat: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Od: "Angie" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Circulus V." <b...@n...polbox.com> napisał w wiadomości
    news:f9eh93lbf6fdd5gknc6qsc78ofv206bhub@4ax.com...

    > Jesteś główną obrończynią psów w tym wątku, więc się do ciebie zwróciłem.
    > Nawet jeśli akurat nie masz psa, to na pozostałą część mojego posta
    > mogłabyś
    > przecież odpowiedzieć?

    Sadzilam, ze skoro odpisujesz mi i zwracasz sie patetycznie "czemu
    wlasciciele psow sa tacy zaslepieni" to zwracasz sie mylnie do mnie. Skoro
    jednak post mnie nie dotyczyl, to reszte odpuscilam. I nie jestem głowna
    obronczynia psów w tym watku, a jedynie jednym z wielu przeciwnikow razacej
    glupoty i prostactwa, ktore nie pozwalaja komus rozwiazac problemu w
    cywilizowany dorosly sposob, nawet przy uzyciu dostepnym srodkow prawnych
    [sugerowane przez kogos wzywanie SM] natomiast pozwalaja powaznie rozwazac
    zabicie zywego stworzenia w imie wlasnego widzimisie.

    Angie