  • Data: 2007-07-14 06:39:06
    Temat: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Od: Tom <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ty?:) Sorry kolego, ale agument o szczekajacym 2 godziny psie jest wg
    > ciebie rozsadnym usprawidliwieniem zabicia? To rzeczywiscie mamy rozne
    > pojeca rozsadku.

    A według ciebie zjedzenie kotleta schabowego zamiast sojowego dla
    własnej przyjemności jest wystarczającym usprawiedliwieniem zabicia
    świnki? Nie tylko jej zabicia ale jej strasznego życia. Bo przecież
    wszystkie te zwierzęta są hodowane w straszliwych warunkach i zabijane w
    straszliwych warunkach. Dla nich to jest jak dla ludzi obóz koncentracyjny.
    Zjadasz te zwierzęta dla chwilowej przyjemność, która bardzo szybko mija
    i śmiesz twierdzić, że ja nie mam wystarczających argumentów zabić
    uciążliwego psa.
    Ja nie chcę zabić dla przyjemności tylko po to by wyeliminować uciążliwy
    hałas, który trwa od kilku lat i przeszkadza mi w pracy. Nie tylko mi
    ale także innym sąsiadom.
    Ja mam poważniejszy argument od ciebie do tego by zabić zwierzę.
    Mimo tego tego nie robię. Jednak ty zabijasz zwierzęta codziennie
    zjadając je dla własnej satysfakcji.

    > A jesli nie to mam ci zaspiewac?:)

    Jeżeli wykręcasz się od odpowiedzi to uważam że rozmowa na tym poziomie
    nie ma sensu.

    Pozdrawiam
    Tomasz