  • Data: 2006-03-16 15:24:26
    Temat: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Od: "Ajgor" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:dvb9h5$bst$1@inews.gazeta.pl...

    > ewidentne przekroczenie granic

    Juz wiem. Sam robisz takie napady i sie boisz ze cie ktos postrzeli :)

    > A inna w ktorej
    >

    > jaki byl wyrok prawomocny ? i czy trafila do '3 instancji' ?

    Na prawde tych spraw nie pamietasz?????? Facet zostal skazany na kilka lat
    wiezienia. Dopiero jak sie zrobil szum w mediach (i to wielki szum), to
    wznowiono sprawe i mu ta kare zawiesili, ale nie uznali za niewinnego.
    Przeciez to kilka lat temu byla bardzo glosna sprawa. Na pewno masz wiecej
    niz 15 lat?

    > A inna sytuacja, gdzie
    >
    > to o czym piszesz to przekorczenie granic. Jezlei ktos bije, zaija wtedy
    > gdy nie ma w ogole takiej potrzeby to wybacz ale musi zostac ukarany.

    NIE MA POTRZEBY???????????????????? ONI GO NAPADLI I ON SIE BRONL JAK UMIAL,
    A TY MOWISZ ZE NIE MIAL POTRZEBY???????????? jesli jestes prawnikiem, to ja
    w niedziele dam cale moje mieszkanie warte 150tys zl. na msze za to, zeby
    takich prawnikow bylo jak najmniej. Bo to wlasnie dzieki takim jak ty
    uczciwi ludzie jak ja boja sie w bialy dzien wyjsc do miasta na zakupy. To
    dzieki takim prawnikom wiekszosc uczciwych ludzi jest przekonana ze system
    prawny wspolpracuje z bandytami. Najlepiej to podsumowal Hirek Wrona w TVN:
    "Bandyta napada na swoja ofiare, a jak ofiara ma czelnosc sie bronic, to go
    sąd postawi do pionu."

    Tym razem dla mnie EOT ostateczny.