  • Data: 2006-03-16 15:18:42
    Temat: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Od: "Ajgor" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R." napisał w wiadomości

    > bo jestes kira dziecko drogie strasznie naiwna.
    > Myslisz ze serialowa Marta z serialu na wspolnej byla naprawde zgwalcona?
    > A aktorki ktore graja chocby w tym nowym serialu opartym na
    > prawdziwych(podobno) sprawach Sedzia Anna MAria Wesolowska myslisz ze sa
    > profesjonalistkami, doskonalymi aktorkami?

    A grales kiedys w filmie? Ja mialem okazje. Wprawdzie to byl film
    szkoleniowy ze szokolenia chemicznego w wojsku,
    a ja bylem jednym z okolo 40 statystow, ale i tak wiem jak to wyglada.
    Gra sie jedna scene po dziesies razy az dobrze wyjdzie. Myslisz, ze babka
    przed policjantami czy prokuratorem moze
    zagrac i powiedziec, ze jej zle wyszlo i chce jeszcze raz sprobowac?