  • Data: 2006-03-14 11:40:20
    Temat: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira napisał(a):
    > Re to: kam [Tue, 14 Mar 2006 12:14:39 +0100]:

    > Czemu nieboszczyka? Tu zdaje się było o czterech całkiem żywych
    > osobnikach, którzy teraz będą się czuli bezkarnie - i jak Ci się
    > wydaje, przestaną ludzi obrabiać czy wprost przeciwnie...?

    zamilcz, zamiast wypisywac bzdury.

    Co do pytajacego, tak na marginesie wedlug mnie jezeli nie bylo inych
    dowodow w posaci chociazby komriki skradzionej zadnego nie wpinni
    skazac, poniewaz branie jako dowod okazania jest kpina, zenznanie
    pokrzywdzonego to jakby nie patrzec jest kskarzeniem kogos o dany czyn a
    nie jego udowodneiniem.

    I zanim ktokolwiek powyzsze skomentuje to niech sie najpierw zastanowi
    czy uznalby za prawidlowe skazanie go na podstawie moich zeznan, ja bym
    poszedl na policje zglosil rozboj wskazal np 'Ajgora' oczywisice przez
    lutstro weneckie tez bym go rozpoznal. (bo jak inaczej moze byc?).
    Tak ma dzialac prawo?