  • Data: 2006-03-14 12:39:11
    Temat: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Od: "Ajgor" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > nadinterpretujesz, co innego stac obok na czatach (to jest wspolnik) a co
    > innego odlaczyc sie od grupy na zasadzie "ja sie w to nie mieszam".
    > Dpsrzegasz te drobna roznice?

    Dostrzegam. A ty dostrzegasz roznice miedzy staniem na czatach a waleniem po
    gebie, albo miedzy "ja sie w to nie mieszam" a mieszaniem w cudzych
    kieszeniach? Gdzie ja tam napisalem cos o staniu na czatach? Po co stac na
    czatach na ruchliwej ulicy o godzinie 19 jak wokol jest pelno ludzi?
    A po za tym nawet gdyby.. czy wspolnik nie jest wspolwinny?