  • Data: 2006-03-14 12:13:23
    Temat: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Od: "Ajgor" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R." napisał w wiadomości

    > a moze jeden stal gdzies obok i nie bral w tym udzialu?
    > Widze ze masz podobne rozumowanie co PIS, jak ktos ei z nimi nei zgodzi to
    > musi byc kretaczem, lapownikiem, zlodziejem, i w gole wszytkiemu jest
    > winny.

    Dwoch trzymalo za wykrecone rece, trzeci lal po twarzy, czwarty grzebal po
    kieszeniach. Zadowolony?
    I wyjasnij mi bez kretactwa dlaczego zostalo postepowanie umorzone. No moze
    ten co lal po pysku jest niewinny bo nie wykrecal rak. A moze ten co szukal
    po kiesszeniach niewinny bo tylko komorke zabral a nie bil?