  • Data: 2012-01-19 12:16:37
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On 2012-01-19, Liwiusz<l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > I głowę dajesz że *żaden*, ale to absolutnie *żaden* dziadek nie ruszy
    > na łowy w razie czego? Oczekujesz że wszyscy potulnie się położą
    > i umrą z głodu, czy tak?

    Czy z tego, że ktoś-tam ruszy wynika, że trzeba płacić haracz wszystkim?
    Nie za bardzo rozumiem tej pokrętnej logiki.

    Naturalnym jest, że osobami starszymi opiekuje się rodzina, kościół
    itp., nie dorabiaj ideologii, że tylko państwo pieniędzmi zabranymi
    obywatelom pod przymusem, może rozwiązywać tak zwany "problem emerytalny".

    Bo jak na razie państwo ten problem tylko stwarza.

    --
    Liwiusz