  • Data: 2012-01-19 12:44:36
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-19, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Czy z tego, że ktoś-tam ruszy wynika, że trzeba płacić haracz wszystkim?

    Czyli wzrośnie przestępczość?

    > Nie za bardzo rozumiem tej pokrętnej logiki.

    Pytanie jest proste: wzrośnie przestępczość, czy nie?

    > Naturalnym jest, że osobami starszymi opiekuje się rodzina, kościół
    > itp.,

    Kaczynizm do kwadratu. Konkrety. Jak mi Twoja rodzina pomoże?
    Jaki kościół pomoże i na jakiej podstawie masz tego pewność?
    "itp." mi raczej też nie jest skłonne pomóc. Więc?

    Od zwolenników likwidacji ZUS oczekuję rozwiązania ogólnego
    a nie podejścia indywidualnego "per przypadek".

    Jedyne co umiesz to walnąć hasełko "zniszczyć/zlikwidować",
    a pytany o konkrety bełkotasz o dobroci ludzkości.

    > nie dorabiaj ideologii, że tylko państwo pieniędzmi zabranymi
    > obywatelom pod przymusem, może rozwiązywać tak zwany "problem emerytalny".
    > Bo jak na razie państwo ten problem tylko stwarza.

    TTST.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl