    Subject: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <rtm66i$kld$1@gioia.aioe.org> <5ffec5a2$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtmima$4ml$1@gioia.aioe.org> <5ffed981$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtmoq3$132e$1@gioia.aioe.org>
    <5ffef811$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <60041fce$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <600446d7$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <60045c41$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <60046250$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <xi4NH.1110$PKNd.627@fx28.ams1>
    <X...@1...0.0.1>
    <1uNNH.358545$bhed.249826@fx10.ams1>
    <X...@1...0.0.1>
    <zo6OH.706767$ipt.381559@fx01.ams1>
    <6009a0ba$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <k4LOH.897299$hYm1.363278@fx41.ams1>
    <600bfbd4$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <hQ4PH.1222696$kmNf.467667@fx04.ams1>
    From: Kviat
    Date: Sun, 24 Jan 2021 13:42:46 +0100

    > Nie. Troszkę więcej do tego potrzeba.

    Nie twierdzę, że nic więcej nie potrzeba.

    > Więszość się na szczęście z koniami nie kopie.

    Jak pokazują wyniki wyborów (i frekwencja...), większości jest bez
    różnicy, czy żyją w dupie, czy nie.
    Ale to nie znaczy, że reszta ma potulnie to akceptować.

    > Swoje zdanie manifestują
    > wyraźnie bez ostrych konfrontacji.

    Lepienie bałwanka, zakładanie koszulki na pomnik, heppeningi Lotnej
    Brygady, to jest ostra konfrontacja?
    Moim zdaniem lepienie bałwanka leży na samym spodzie ostrych
    konfrontacji. Poniżej jest już tylko oglądanie "wiadomości" TVpis z
    piwem, czipsami i klnięciem pod nosem.

    Pozdrawiam
    Piotr