    Subject: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <AL5OH.253431$5Uid.22459@fx05.ams1> <rub9mh$geq$1@gioia.aioe.org>
    <6009af61$0$517$65785112@news.neostrada.pl> <rucb7d$msl$1@gioia.aioe.org>
    <600a119c$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <600a9008$0$519$65785112@news.neostrada.pl> <rue550$4ub$1@gioia.aioe.org>
    <600af484$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <ruev3p$1dit$1@gioia.aioe.org>
    <600b042d$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
    <ruf1up$se2$1@gioia.aioe.org> <600b39c9$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <600b74d4$0$31286$65785112@news.neostrada.pl>
    <600c0e47$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <600c1848$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <600c1d3b$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <600c5610$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <600c59b6$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <600d213c$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <600d5171$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <600d590b$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <600d5e2d$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sun, 24 Jan 2021 13:19:31 +0100

    > Też. Prawo ma zostać uchylone w sposób w prawie przewidziany.

    Jak zatem wg Ciebie uchylić prawo, które w zasadzie nie jest
    prawem, bo jest niezgodne z aktami wyższego rzędu?
    (tutaj brak delegacji do wydania rozporządzenia regulującego
    te sprawy)
    To chyba zwykła zmowa czy błąd biura opiniującego ale nie prawo.
    Jak byś to sobie wyobrażał?
    Że premier wycofa, że sejm uchwali, że premier się pomylił?
    Jaki masz pomysł?

    A na razie sądy muszą uznać rację coraz liczniej podnoszących
    głowę i to się dzieje. Za chwilę będzie orzecznictwo,
    że realizujący zalecenia (bezprawne rozporządzenia) rządu są oprawcami.
    Co wtedy zrobisz?