  • Data: 2021-01-20 20:31:57
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiedzmy, że nie jest. Co to ma wspólnego z omawianym przez nas
    > tematem? Nie wiemy, ile takich wykroczeń jest popełnione. Nie
    > wiemy ile za nie dali mandatów. Nie wiemy, ile osób chodzi bez
    > maseczek. Nie wiemy nawet, ile mandatów za brak maseczek dano. Ale
    > na podstawie tych niewiadomych chcesz dowieść, że szczególnie
    > więcej dali za maseczki.

    Nie rozumiemy się Robercie.
    Probuje ci wytłumaczyc coś innego:
    - gonienie obywateli za maseczki na swiezym powietrzu nie ma nic
    wspolnego z prawem, z panstwem prawa etc. Nie ma tez nic wspolnego z
    dobra policyjna robotą.
    - bzdura jest to co tłumaczyłes ze policjant musi opisac zdarzenie
    nawet jak nie jest pewny podstaw prawnych. Nie musi co probuje ci
    udowodnic pokazujac inne przewiny ktore sa powszechne i praktycznie nie
    karane, nie opisywane tylko olewane.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy