  • Data: 2021-01-20 18:20:34
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie słyszałem, a i Ty nie jesteś pewien, o co mu chodziło :-)

    > Tylko po co? Oczywiście można, tylko nie za bardzo widzę sens. Z tego,
    > co wiem, to koledzy z RD prowadzą statystyki dotyczące miejsc zdarzeń,
    > pory, przyczyn. To jest w biuletynach dostępnych na stronach KGP.
    > Powiedzmy, że w statystykach wyjdzie, ze mamy szczególnie dużo potrąceń
    > na przejściach dla pieszych nocą - no to można wnioskować o doświetlenie
    > tych przejść (u mnie w mieście jest taka akcja).
    >
    > Weź mi powiedz, co nam przyjdzie z wiedzy, że najczęściej ofiarami
> [...]

    Otóż podstawową informacją będzie, że w wypadkach
    z udziałem pieszych w 95% ofiarami są piesi i rowerzyści,
    którzy nie mają prawa jazdy albo mają od niedawna.
    Shrek jakoś potrafił dostrzec, że doświadczenie w sytuacjach drogowych
    (w charakterze kierowcy)
    daje tym osobom większe szanse na uniknięcie wypadków.
    Skąd u Ciebie taka siermiężność w interpretacji?