eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoIstotna naprawa - gwarancja od nowa?Re: Istotna naprawa - gwarancja od nowa?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Istotna naprawa - gwarancja od nowa?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <5d48030a$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Mon, 5 Aug 2019 14:39:12 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5d48030a$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 17
    Message-ID: <5d482371$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 95.40.187.215
    X-Trace: 1565008753 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 529 95.40.187.215:50225
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:788037
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 05.08.2019 o 12:20, piotrus pisze:
    > Czy dobrze rozumuję, że dokonanie istotnej naprawy w sprzęcie (wymiana
    > wszystkiego poza obudową) jest równoznaczne z uzyskaniem od nowa
    > gwarancji na całość urządzenia z warunkami identycznymi jak przy zakupie?
    > Na zakupiony sprzęt producent udzielił 2 lat gwarancji + 1 rok ekstra
    > (określany jako "forma pro konsumencka"). Od momentu istotnej naprawy
    > upłynęło 2 i pół roku. Serwis producenta twierdzi, iż nie obowiązuje w
    > tym przypadku 3 lata gwarancji.
    > Jak jest faktycznie?

    Gwarancja jest umową pomiędzy producentem, a nabywcą. Producent
    zagwarantował, że urządzenie będzie działało przez 3 lata. 3 lata po
    zakupie urządzenia w sklepie umowa ta przestaje Was wiązać - chyba, ze
    tam jest coś innego napisane, o czym nie napisałeś. Jak producent to
    będzie naprawiał, to już jego sprawa. Mnie przykładowo kiedyś GARMIN
    wymienił po prostu cały odbiornik i nawet nie bawili się w starą
    obudowę. Dostałem nowe zapieczętowane urządzenie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1