  • Data: 2002-12-03 10:48:16
    Temat: Re: Inwigilacja via SMS
    Od: d...@p...underweb.net (d8b) szukaj wiadomości tego autora

    >Nie ma. Telefon jest wlasnoscia pracodawcy, wiec jezeli zleci taka usluge
    >operatorowi, a mozliwosc techniczna istnieje, to co w tym zlego?

    To dlaczego pracownicy musza placic za wszystkie rozmowy, jesli rachunek jest powyzej
    200zl?
    Skoro to jest telefon pracodawcy?

    >W godzinach pracy trudno to nazwac inwigilacja.

    W godzinach pracy nie ma problemu.
    Zona i tak siedzi w biurze i raczej sie nie rusza.
    Problem jest po godzinach pracy i w dni swiateczne.
    Nie usmiecha mi sie to, ze szef bedzie wiedzial, ze weekend spedzilismy tu czy tam, a
    na kolacji w srode bylismy tu czy tam

    Nic to - pozostaje w takim razie kupno nowego telefonu i wlaczanie telefonu
    sluzbowego tylko w godzinach pracy.

    Dziekuje
    d8b