    From: "Soltys" <e...@f...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.regionalne.wroclaw
    Subject: Re: Internet a spoldzielnia, warto walczyc?
    Date: Thu, 29 Jul 2004 10:03:05 +0200

    Użytkownik "olleo" <o...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:ce7eob$28c$1@news.dialog.net.pl...
    > wszystko pieknie, ale byloby duzo latwiej, gdyby 90% mieszkan w bloku nie
    > bylo zajmowanych przez emerytow lub ludzi blisko tego statusu. Im to i tak
    > wszystko wisi.

    błąd w rozumowaniu! ;)
    emeryci są namolni, upierdliwi, wydeptują ścieżki z problemikami do administracji,
    mają czas, nudzą sie, lubią postawić na swoim

    jeżeli udaje się ruszyć w jakimś celu sąsiadów emerytów to potrafią oni "załatwić"
    wiele spraw

    przykład trochę Off Topic
    pracuję w firmie konserwującej budynki w spółdzielniach i wspólnotach
    tam gdzie udało się wyrwac budynek spółdzielni właśnie tym "niedołężnym" emerytom w
    ciągu 3 lat ze starych ruin i szarych wielkopłytowców powstały w pełni wyremontowane
    budynki z nowymi instalacjami i internetem na czele.(nie od razu ale małymi
    kroczkami)

    tam gdzie nie ma jeszcze wspólnoty, a udało się "dziadkom" spiknąć razem do przejęcia
    budynku to potrafią przypuścić taki atak na administrację, że na dźwięk adresu
    budynku pracownicy administracji "łkają rzewnie" ;), bardzo chętnie oddali by
    administrowanie firmie prywatnej.
    sam się muszę "użerać" z takimi ludzmi, ale w końcu oni za to wszystko płacą a ja
    jestem akurat po ich stronie.

    wracając do tematu
    może warto poprosić emerytów o pomoc-oni naprawdę potrafią być namolni ;)
    ps. chętnie pogadam o wspólnotach na privie
    --
    Soltys