  • Data: 2004-07-29 11:43:20
    Temat: Re: Internet a spoldzielnia, warto walczyc?
    Od: "Soltys" <e...@f...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olleo" <O...@c...tlen.pl> napisał w wiadomości
    news:ceal3b$5$1@news.mch.sbs.de...

    > A takze uwazaja, ze internet to zlo stworzone przez szatana ;-)

    hehe<ROTFL> sprzedam to dalej

    z religijnymi maniakami nic nie załatwisz niestety, może jedynie oJCIEC-dYREKTOR by
    pomógł ;)

    może jak im wmówisz, że dzięki internetowi będą mogli słuchać JedynegoSłusznegoRadia
    M to pomogą
    (jakby nie mogli słuchać normalnie,nie, to jest wszędzie-nawet moja golarka ze
    odbiera;))

    --
    Soltys