  • Data: 2006-10-17 20:08:38
    Temat: Re: Impreza,wykroczenie,mandat - długie ale pilne.
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Legut" <l...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:eh31lp$4hi$1@nemesis.news.tpi.pl...

    mówi że:
    > 1. jestem oskarżaony o wykroczenie jak wyżej
    > 2. jestem oskarżony o u_m_y_ś_l_n_e podanie nieprawdziwych danych
    > adresowych - o tym za chwilę
    > 3. w protokole jest napisane że legitymujący mnie policjanci zeznali że
    > proponowano mi mandat i odmówiłem jego przyjęcia - a to już jest
    > kompletnie nieprawda.

    Jeśli koledzy wylądowali w izdebce, to zapewne byli pijani, więc zapewne
    w sądzie zeznają też, że
    piłeś z nimi. W tym wypadku będzie to dla Ciebie okoliczność łagodząca, bo
    ty masz prawo być pijanym, a policja nie ma prawa prowadzić czynności, czy
    nawet proponować mandat osobie nietrzeźwej.
    Co do błędnego adresu to zawsze się możesz tłumaczyć, że byłeś
    nietrzeźwy, więc możliwe, że mówiłeś niewyraźnie i się pan policjant przy
    spisywaniu pomylił. Poza tym, poproś panów policjantów, o dowody, że
    popełniłeś wykroczenie i czy są w stanie rozpoznać, czy krzyczałeś razem z
    pozostałymi, czy też nie. W końcu zasugeruj, że jeśli wszyscy
    zachowywaliście się jednakowo, to dlaczego Ciebie wypuszczono a ich
    zatrzymano w izbie. Bo chyba nie dlatego, że zachowywałeś się gorzej.