  • Data: 2011-08-25 17:06:51
    Temat: Re: Ignorantia iuris nocet
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem wrote:

    > Pomyśl sobie, do czego prowadziłoby niestosowanie tej maksymy.

    alez jak najbardziej, powinno sie do tego stosowac, ze skromnym
    zaznaczeniem ze calosc przepisow powinna byc zawsze latwo dostepna
    w ujednoliconej wersji, dowolny przepis wchodzilby w zycie nie
    wczesniej niz po XX miesiacach, *calosc* przepisow nie powinna
    zajmowac wiecej niz XX stron

    do tego 'odrobaczone' i zasilone na wzor tych w bardziej
    cywilizowanych krajach sady w ktorych sedzia ma nie mniej niz
    40 lat i minimum po 6 lat doswiadczenia jako adwokat i prokurator

    pare zmian co do finansowania i tworzenia partii, zniesienie immunitetu
    poselskiego, utrata mandatu po trzeciej nieobecnosci w roku
    (w przypadku choroby oczywiscie tez, skoro chory to jak niby
    ma sie posel panstwem zajmowac), odpowiedzialnosc majatkowa
    i karna dla wszystkich urzednikow az do prezydenta wlacznie...
    i tak z grubsza wtedy jestem za tym zeby stosowac sie do
    ignorantia iuris nocet...