  • Data: 2007-06-27 13:50:25
    Temat: Re: Identyczna nazwa firmy
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gollum" <n...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:f5tpai$2jnd$1@news.ats.pl...

    > ale tez to dla mnie "troche" dziwne...

    nie ma w tym nic dziwnego, ja kiedys zarejestrowalem dzialanosc
    gospodarcza, wymyslajac sobie nazwe skladajaca sie z poczatkow dwoch slow,
    nic nadzwyczajengo, ale jakis czas pozniej jak szperalem w ksiazce
    telefonicznej i okazalo sie ze takich "geniuszy" ;) jak ja bylo kilku

    generalnie jesli to nazwa malo znana lub wrecz wogole nie znana i nie
    zastrzezona to czemu maja niezarejestrowac, nawet sam rejestrujacy moze
    nie wiedziec ze taka firma juz istnieje

    jednak w omawianym przypadku wyglada na to ze moze to byc wrecz celowe
    dzialanie, wiec na twoim miejscu wezwalbym wlasciciela drugiej firmy na
    pismie do natychmiastowego zaprzestania uzywania tej nazwy, jej zmiany z
    ostrzezeniem ze jesli tego nei zrobi zglosisz sprawe do odpowiedniego
    ogranu z racji podszywania sie pod twoja dzialanosc