  • Data: 2004-03-10 17:43:30
    Temat: Re: INTERIA.PL
    Od: "Galis" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    AnTi wrote:

    > ale jak ona moze udowodnic ze to bylo jej konto ??
    > przeciez tam nie bylo zadnych danych osobowych

    > haslo mi sama kiedys podala, swiadoma tego co robi !

    No i popieram to co napisales powyżej z tym kontem, co ona podpisała jakąś
    umowe z interia a interia z nią że można w 100% stwierdzić, że to jest jej
    konto. Równie dobrze może ktoś inny sie zgłosići powiedzieć że to ona
    włamała sie na jego kont itd.
    Debilizm

    Daj sobie spokój, a koleżance powiec żeby sie udała do psychoanalityka albo
    do tworek odrazu skoro cię straszy policją.

    Pozdrawiam
    galis