    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: I kolejny...
    <8HLWH.286406$nS.237356@fx27.ams1>
    <602b9e00$0$24051$65785112@news.neostrada.pl>
    <K1PWH.9210$M3A7.7267@fx18.ams1>
    <602bcbc3$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>
    <_RZWH.31684$VNz9.11993@fx30.ams1>
    <602cac3c$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 18 Feb 2021 00:03:21 GMT

    On 2021-02-17, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > NIe chcę, ale proszę bardzo. Miałeś już podany przykład - nawoływanie do
    > holokaustu było podżeganiem, mimo że w danym momencie niemiecki wymiar
    > sprawiedliwości problemu nie widział.

    To na jakiej podstawie było podżeganiem?

    > A to czemu?

    Bo odnosze wrażenie, że zakręcilismy juz kilka kółek.

    > Ro jest moje prawo. I prawo przedsiębiorców do pozywania organów. To już
    > się dzieje. Jak ktoś przychodzi z wypełnionym wynikiem kontroli to
    > znaczy że popełnia przekroczenie uprawnień.

    A Sanepid twierdzi, że może przyjść z wypełnionym wynikiem kontroli?

    klady-sedziowskie-orzekajace-o-przestepstwach.html

    > Co tylko pokazuje, że mam rację.

    Odnośnie czego?

    > Jak szef mądry to nic nie dostaniesz. Polecenie służbowe nakazujące
    > złamanie prawa również cię nie usprawiedliwia.

    Etam zaraz taki mądry. Pis uczy, miej na podorędziu dytktafon.

    --
    Marcin