  • Data: 2021-02-18 01:03:21
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-02-17, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > NIe chcę, ale proszę bardzo. Miałeś już podany przykład - nawoływanie do
    > holokaustu było podżeganiem, mimo że w danym momencie niemiecki wymiar
    > sprawiedliwości problemu nie widział.

    To na jakiej podstawie było podżeganiem?

    > A to czemu?

    Bo odnosze wrażenie, że zakręcilismy juz kilka kółek.

    > Ro jest moje prawo. I prawo przedsiębiorców do pozywania organów. To już
    > się dzieje. Jak ktoś przychodzi z wypełnionym wynikiem kontroli to
    > znaczy że popełnia przekroczenie uprawnień.

    A Sanepid twierdzi, że może przyjść z wypełnionym wynikiem kontroli?

    klady-sedziowskie-orzekajace-o-przestepstwach.html

    > Co tylko pokazuje, że mam rację.

    Odnośnie czego?

    > Jak szef mądry to nic nie dostaniesz. Polecenie służbowe nakazujące
    > złamanie prawa również cię nie usprawiedliwia.

    Etam zaraz taki mądry. Pis uczy, miej na podorędziu dytktafon.

    --
    Marcin