  • Data: 2021-02-18 07:10:42
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To na jakiej podstawie było podżeganiem?

    To na jakiej podstawie potem za holokaust karano, mimo że w czasie
    holokaustu niemiecki wymiar sprawiedliwości nie widział problemu?

    > Bo odnosze wrażenie, że zakręcilismy juz kilka kółek.

    A ja dla odmiany odnoszę wrażenie, że zrozumiełeś, że ja nie domagam się
    wcale bóg wie jakich sankcji dla funkcjonariuszy i urzędników a
    normalnej odpowidzialności jaką ponosi każdy obywatel;)

    > A Sanepid twierdzi, że może przyjść z wypełnionym wynikiem kontroli?

    Skoro przychodzi... No i co - potem babka powie szef tak kazał to
    przecież musiało być zgodne z prawem i mamy ją przeprosić za stres ze
    ktoś ją do odpowiedzialności chce pociągnąć?

    >>> https://wyborcza.pl/7,75398,26782987,pis-zmniejsza-s
    klady-sedziowskie-orzekajace-o-przestepstwach.html

    > Odnośnie czego?

    Odnośnie tego, że wiedzą co odpierdalają. Jakby myśleli że robią to
    zgodnie z obowiązującym prawem to by nie kombinowali.

    I co mi to da?

    --
    Shrek