  • Data: 2021-02-09 17:46:27
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > lub konserwę. I zapewniam was że i wy, gdyby ktoś rabował wam ostatnie
    > jedzenie, bylibyście zdolni zabić.

    Może tak. Może nie.
    Niektórzy nigdy nie zdążyliby się przekonać, czy byliby zdolni zabić, bo
    sami wcześniej zostaliby zjedzeni.

    Jednak jak znane przypadki z historii pokazują, nie wszyscy są do tego
    zdolni i albo umierają zgłodu, albo popełniają samobójstwa.

    Więc proszę nie uogólniać.

    http://wmrokuhistorii.blogspot.com/2017/12/nazino-wy
    spa-smierci.html

    Przypuszczam, ale upierał się nie będę, bo nie mam dowodów, że nie
    wszyscy co do jednego którym udało się przeżyć, to byli mordercy i kanibale.

    Pozdrawiam
    Piotr