  • Data: 2021-02-10 01:35:37
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-02-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No właśnie o tym rozmawiamy. O kwestii kary za coś na co nie ma się wpływu.

    Tzn, braku praw... to jak postrzegasz kwestie wieku emerytalnego w
    zalezności od płci?

    > Są kraje w których jest to jak najbardziej karane.

    Och wiem, żyję nawet w takim, tzn. nie za bycie, ale za stosunek
    homoseksualny. Tak przy okazji, takie kuriozum, wolałbym chyba być tu
    gejem niż w Polsce.

    > Na pierwszy rzut oka wydaje się nawet logiczne. Na drugi - to jak
    > organizowanie protestów, tkazeby nikomu przypadkiem nie przeszkodzić.
    > Zupełnie nieskuteczne:P Mają rację - jak coś się ma zmienić, to trzeba o
    > tym głośno mówić, a mówić się będzie jak będzie ich widać.

    I to musi mieć formę parad ociekających gejowskim seksem? Przeciez nie
    mówimy o manifestacji, która sobie maszeruje pod tęczowymi flagami.
    Tylko w tej chwili jest już wyrobiony odruch warunkowy i to drugie
    kojarzy się z pierwszym. To jest MZ ten błąd, który ktoś popełnił.

    > Wcale nie jest tak konserwatywne jak się wydaje. Przynajmniej w miastach.

    To skąd ta nieustająca nagonka "prawicy"? To nie mogą być przeciez
    wszyscy kryporgeje :)

    > Nie ma co się ukrywać i liczyć na to że akurat do ciebie rząd się nie
    > przypierdoli w imię zasadzy dziel i rządź. Tu akurat jak nigdzie pasuje
    > "pasata" o tym jak milczałeś bo nie byłeś tym po kogo przyszli. Tu
    > trzeba głośno krzyczeć i już efekty tego widać.

    Nie ma się co ukrywać, ale też nie ma co gejowością epatować.

    --
    Marcin