  • Data: 2021-02-10 06:23:15
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tzn, braku praw...

    W niektórch miejscach obejmuje to brak prawa do życia albo nietykalności
    cielesnej:(

    > to jak postrzegasz kwestie wieku emerytalnego w
    > zalezności od płci?

    Prawnie? W mojej ocenie narusza to równość obywateli wobec prawa. Ale TK
    (jeszcze jak istniał) był innego zdania. Zresztą TK znany był z różnych
    logicznych fikołków.

    > Och wiem, żyję nawet w takim, tzn. nie za bycie, ale za stosunek
    > homoseksualny. Tak przy okazji, takie kuriozum, wolałbym chyba być tu
    > gejem niż w Polsce.

    Prawdę mówiąc nie wydaje mi się, żeby bycie gejem w polsce -
    przynajmniej nie tej powiatowej było już jakąś tragedią - nie wiem kiedy
    wyjechałeś, ale sporo się chyba od tego czasu zmieniło.Choć pewnie w
    szkole mają pod górkę, ale to akurat od prawa nie zależy.

    > I to musi mieć formę parad ociekających gejowskim seksem?

    Musi być tak żeby było widać, żeby powodowało reakcję, dyskusję i
    zauważenie. Skoro tak się dzieje, to znaczy że robią to dobrze;)

    Prawda jest taka, że jak chcesz coś uzyskać to najpierw musisz być
    zauważalny i powszechnie rozpoznawalny. Czy to rolnicy z blokadami dróg,
    czy masa krytyczna rowerzystów, czy parady gejów, czy listy partyjne
    przed wyborami czy julki na demonstracjach. Tak to niestety działa.
    Nawet głupie maratony konkuryją ze sobą kto najwięcej utrudnień w ruchu
    zrobi, bo wtedy w telewizornni powiedzą i sponsorów ktoś dostrzeże;)

    > Przeciez nie
    > mówimy o manifestacji, która sobie maszeruje pod tęczowymi flagami.
    > Tylko w tej chwili jest już wyrobiony odruch warunkowy i to drugie
    > kojarzy się z pierwszym. To jest MZ ten błąd, który ktoś popełnił.

    NIe - lgbty robią swoją robotę dobrze. Wszyscy już wiedzą kto to,
    przebili się do świadomości społeczeństwa, ich flagi wiszą w oknach,
    symbole pojawiają się na każdym prawie proteście, w każdym serialu jest
    jeden gej. Być może nie jest to dobrze dla reszty protestów, do których
    się podłączają, ale z ich punktu widzenia robią to doskonale. Możesz się
    z nich śmiać (mnie też śmieszy, że w serialach jest nadprodukcja gejów i
    murzynów), ale robią to dobrze i za jedno pokolenie ktoś kto nie lubi
    gejów będzie traktowany jak antysemita dzisiaj;)

    > To skąd ta nieustająca nagonka "prawicy"?

    Bo tak jest taktyka kaczyńskiego - dziel i rządź. Wykształciuchy,
    lekarze, nauczyciele, niepełnosprawni, pielęgniarki, lgbt, łże elity,
    ukryta opcja niemiecka, jawna opcja niemiecka, prywaciarze...

    > To nie mogą być przeciez
    > wszyscy kryporgeje :)

    Uuuu. Antynaczelnikownizm;)

    > Nie ma się co ukrywać, ale też nie ma co gejowością epatować.

    A ja uważam, że oni akurat swoją robotę odwalili niemal perfekcyjnie.
    Abstrahując zupełnie od tego czy mi się parady gejów podobają czy nie.

    --
    Shrek