  • Data: 2019-03-06 18:02:30
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.03.2019 o 17:42, J.F. pisze:

    > Rozmawiamy o wielokanalowych rejestratorach. Bo na takie zszedl Robert.

    Robert zszedł na "większość profesjonalnych rejestratorów nagrywa
    pojedyncze klatki" a potem podcierał dupę szkłem, żeby tylko nie
    przyznać, że jak zwykle się mylił. Większość profesionalnych to nie są
    rozwiązania sprzed dekady, a nawet jakby były, to dalej nagrywają się
    tam strumienie.

    > Kamerki kulsonowe oczywiscie robia normalny film, bo tego sie po nich
    > spodziewa ...

    Ogólnie po CCTV czy telewizji przemysłowej z samej nazwy spodziewamy się
    filmu.

    > ale skoro na tych starych rejestratorach obraz tak skakal, to widac by
    > jakis powod, zeby nie nagrywac po prostu 16 filmow naraz.

    Był - ograniczona pojemność dysków i wydajność rejestratora. Już ci
    Marcin tłumaczył dlaczego nawet jak jest jedna klatka na sekundę to
    dalej jest to strumień. I nie ma znaczenia czy zysk z tego jest duży czy
    mały. Po prostu wideo nagrywa się jako stumień i nawet jak zysk z tego
    jest niewileki, to nie jest to powód żeby komplikować sprawę i
    wpdowadzać inne (a już zwłaszcza gorsze) rozwiązanie w postaci
    zapisywania niezależnych klatek.

    > Moze dysk nie wyrabial, moze kompresor nie wyrabial.

    No to skoro wiesz, to po co kombinujesz? Dysk się wyrabiał. Problem w
    tym, że wyrabiał się znacznie szybciej niż byś chciał i nadpisywał dane;)

    > No a w takim rejestratorze tez jest dysk, i tez musi byc cyfrowo, a
    > jednak obraz skacze.
    > (nie w kazdym).

    JF - weź mnie nie osłabiaj - skacze dlatego, że albo ktoś oszczędzał
    miejsce na dysku, albo to jakiś archaiczny system (Iwona zaginęła już
    dawno termu), albo ktoś uznał, że tyle wystarczy. Nie ma to nic
    wspólnego z zapisem w postaci niezależnych jpegów. Proszę - prezecież
    głupi nie jesteś, a to nie jest nadzwyczaj skomplikowane. Marcin
    naprawdę przystępnie wytłumaczył że klatkowanie obrazu nie oznacza, że
    to nie jest strumień.

    Pozdr. Shrek.