  • Data: 2019-03-07 00:16:33
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.03.2019 o 15:50, Kviat pisze:

    > Do czego nie mają dostępu? Do zaklęcia włączającego kamerę, czy do
    > wymyślenia różnicy między "działaniem", a "interwencją"?

    Nie wiem, kto to Kulson, więc trudno mi powiedzieć, do czego jeszcze nie
    mają dostępu i czego nie wiedzą.

    > Jaja sobie robisz?
    > Przecież to Ty cały czas chcesz mnie przekonać, że zdrowy i inteligentny
    > funkcjonariusz policji ma problem z oceną sytuacji, przy której jest
    > zobowiązany do włączenia kamery.
    > Co to ma być? Dorośli ludzie, czy przedszkole?

    Dorośli ludzie i dlatego mają wątpliwości przy niedookreślonych
    zasadach. Tobie się to wydaje proste i oczywiste, bo po prostu nie masz
    zielonego pojęcia o czym piszesz.

    > Jestem zwyczajnie ciekawy jak wybrniesz z kolejnej bzdury, którą napisałeś.
    > To podasz tę różnicę, czy dalej będziesz rozwijał flejma?

    Ja? Skoro dwa różne słowa, to dwie różne rzeczy. Pytaj autorów tych
    słów, co mieli na myśli. Albo nie przywołuj argumentów, których sam nie
    rozumiesz.

    > Czyli nie wiesz i zgadujesz? To po cholerę to było, skoro sam nie
    > widzisz różnicy?

    To nie są moje wypowiedzi i nie widzę powodu, by się z Tobą wdawać w
    kretyńską dywagację. I tak nie zrozumiesz, cokolwiek bym nie napisał.
    Szkoda mi czasu.

    > Gdyby to napisał piekarz albo księgowy, to bym zrozumiał.
    > Ale, do cholery, policjant chyba powinien wiedzieć kiedy powinien
    > włączyć kamerę? Czy trzeba za nim chodzić i mu mówić?

    I tu się z Tobą zgodzę. Powinien. I nie ma się to opierać na domysłach i
    wymysłach.

    > Faktycznie... skoro policjant nie ogarnia kiedy włączyć kamerę, to
    > trzeba zmienić zarządzenie. Super pomysł.

    Bo to ma wynikać z zarządzenia, a nie z widzimisię kogokolwiek. Alboi
    nie miejmy pretensji, ze są różne interpretacje.

    > No nareszcie zrozumiałeś.

    Alesz ja nigdy nic innego nie pisałem. To Ty próbujesz sam sobie
    zaprzeczać i sam ze swoimi argumentami dyskutować.

    Sądzisz, ze filozofia tu coś pomoże?