  • Data: 2019-03-06 17:50:42
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5c7fe1f4$0$31099$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2019-03-06 o 12:26, J.F. pisze:

    >A jak myślisz?
    >Włączyłbyś kamerę, czy nie?

    Raczej wtedy, jakbym juz sie upewnil ze szyby nie ma ...

    >Pytasz poważnie? Serio nie wiesz kiedy należałoby włączyć kamerę?
    >Też jesteś policjantem?

    A to zalezy co kazali nagrywac. A czego nie kazali.
    I do czego ma ta kamera sluzyc tak naprawde :-)

    Ale ... skoro dyzurny kieruje na interwencje ... hm, to interwencja
    sie wlasnie zaczela, czy dopiero zacznie, bo przeciez skierowal "na
    interwencje" :-)

    >Ale nie kazali nagrywać wszystkiego, więc ten problem jest bez
    >związku z tym, czy policjant jest wstanie samodzielnie ocenić kiedy
    >kamerę włączyć, a kiedy nie.

    Cholera wie, co im tam kazali, ale jesli ma wlaczac w razie potrzeby,
    to na pewno sie okaze, ze nie widzial potrzeby, a inny obywatel uwaza,
    ze potrzeba byla.