  • Data: 2019-03-07 06:57:40
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem, kto to Kulson, więc trudno mi powiedzieć, do czego jeszcze nie
    > mają dostępu i czego nie wiedzą.

    https://pl.wiktionary.org/wiki/kulson

    Zapytaj szefów - na konferencji prasowej pokazywali pierwszego kulsona
    jak małpę w cyrku.

    > Dorośli ludzie i dlatego mają wątpliwości przy niedookreślonych
    > zasadach. Tobie się to wydaje proste i oczywiste, bo po prostu nie masz
    > zielonego pojęcia o czym piszesz.

    Policja - komplikowanie rzeczy prostych;)

    > Ja? Skoro dwa różne słowa, to dwie różne rzeczy.

    Słyszałeś o słowniku wyrazów bliskoznacznych? Auto-samochód,
    śmigłowiec-helikopter, wojsko-armia, piętro-kondygnacja, policjant-kulson.

    > Bo to ma wynikać z zarządzenia, a nie z widzimisię kogokolwiek. Alboi
    > nie miejmy pretensji, ze są różne interpretacje.

    A po co zarządzenie skoro już istniejących rozporządzeń nie rozumiesz?
    Vide "przwoźnik", "nigdzie nie jest napisane, że trzeba podać prawdziwy
    powód czynności", "imiennik jest wymieniony jako część umundurowania,
    więc to znaczy, że wolno go do munduru nosić"?

    Naprawdę dochodzę do wniosku, że w policji albo służy bardzo specyficzny
    typ ludzi, ale służba w tej instytucji tak ich uszkadza.

    Shrek