  • Data: 2019-03-06 19:35:27
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:q5ouf4$cfu$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 06.03.2019 o 17:42, J.F. pisze:

    >Robert zszedł na "większość profesjonalnych rejestratorów nagrywa
    >pojedyncze klatki" a potem podcierał dupę szkłem, żeby tylko nie
    >przyznać, że jak zwykle się mylił. Większość profesionalnych to nie
    >są rozwiązania sprzed dekady,

    A ze tego nie zmienia sie co roku na nowszy model, to moze ma racje ze
    wiekszosc :-)

    >a nawet jakby były, to dalej nagrywają się tam strumienie.

    Strumienie, ale pojedynczych klatek :-)

    Dobra, musialbym dokladnie zajrzec do jakiegos co on tam naprawde ma.
    Na razie jak widac nie sprawilo mi klopotu znalezienie skaczacych
    przykladow.

    >Ogólnie po CCTV czy telewizji przemysłowej z samej nazwy spodziewamy
    >się filmu.

    Spodziewamy sie filmu, a wychodza skaczace klatki :-)

    Moze dlatego, ze tych kamer 16, i 16 filmow sie nie dalo.
    A przy jednej kamerce wiadomo, ze sie daje :-)

    >Był - ograniczona pojemność dysków i wydajność rejestratora. Już ci
    >Marcin tłumaczył dlaczego nawet jak jest jedna klatka na sekundę to
    >dalej jest to strumień. I nie ma znaczenia czy zysk z tego jest duży
    >czy mały. Po prostu wideo nagrywa się jako stumień i nawet jak zysk z
    >tego jest niewileki, to nie jest to powód żeby komplikować sprawę i
    >wpdowadzać inne (a już zwłaszcza gorsze) rozwiązanie w postaci
    >zapisywania niezależnych klatek.

    No ale dyski ostatnio nie powiekszaja sie drastycznie, a rejestratory
    rejestruja filmy.

    J.