  • Data: 2019-03-06 20:21:19
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.03.2019 o 19:35, J.F. pisze:

    > A ze tego nie zmienia sie co roku na nowszy model, to moze ma racje ze
    > wiekszosc :-)

    Nie ma racji - ani analogi (czy jakieś hybrydy) nie są większością
    instalacji, ani nie są na nich zapisywanie oddzielne jpegi zamiast
    strumieni.

    Naprawdę - nie osłabiaj mojej wiary w twoją inteligencję - to są
    strumienie nie pojedyncze jpegi. Jak Marcin cię nie przekonał, to ja też
    nie dam rady. Marcin albo wiedział wcześniej jak to działa, albo odrobił
    pracę domową, ale pisze całkiem z sensem.

    Shrek