  • Data: 2009-10-23 10:12:54
    Temat: Re: "Humanitarne" wg sądu zabijanie psów
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem pisze:
    > Zauważ że mówimy o czymś co istnieje i na to jest popyt albo nie. W
    > latach 70tych GSM ani Internet nie istniały (ten ostatni może już się
    > tworzył, ale nie u nas).

    No dobrze, dlatego dałem przykład z innymi kulinarnymi elementami albo
    Naszą Klasą.

    Psina też nie istnieje. Jak ma być popyt, skoro mało kto ma szanse
    spróbować i potem się domagać?

    > Niech odpowiednikiem psiny będzie bimber. Był zabroniony, ale był na
    > niego niesłabnący popyt.

    Dlatego, że alkohol był znany od pokoleń i tylko przejściowo zabroniony.
    To tak jakby właśnie dzisiaj zabronić schabowego, bo świnki się męczą.

    > Gdyby zabroniono jedzenia owadów, u nas nikt by nawet nie zauważył, za
    > to tam gdzie szarańcza jest tradycyjnym przysmakiem przepisy by albo
    > były szybko zneutralizowane przez powszechne ignorowanie, albo by
    > zostały zmienione.

    No dlatego, że na razie szarańczy nikt nie serwuje u nas. Nie ma podaży,
    więc nie ma popytu. Ale ja bym chciał zaryzykować z podażą psininy, a
    nie mogę, bo zabobony.

    Nikt nie podał żadnego argumentu przeciw, poza ,,bo mi się wydaje, że
    społeczeństwo nie chce''. Jak nie będzie chciało, nie będzie kupowało...
    Ale pozwólcie mi spróbować z podażą.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek