    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Humanitarne" wg sądu zabijanie psów
    Date: Thu, 22 Oct 2009 15:58:13 +0200
    <hbkgv5$53a$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hbmill$4bc$4@news.interia.pl>
    <hbn0r0$1ja$2@atlantis.news.neostrada.pl> <hbn2ir$ajl$1@news.interia.pl>
    <hbn9vn$lfi$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hbp3t1$3dv$1@news.interia.pl>
    <i...@m...brudna.chmurka.net>
    <hbpb3d$i9v$1@news.interia.pl> <hbpg82$rs1$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hbpf0t$nac$1@news.interia.pl> <p...@r...org>
    <hbpgll$p4n$1@news.interia.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Nie, to, że większość Polaków psów nie jest jest efektem ich braku w
    > sprzedaży. Natomiast ciemnogrodem nazywam moralność kalego

    Ja poproszę o zaprzestanie gwałtu na języku polskim i używanie słów w
    takim znaczeniu w jakim używa ich większość populacji. Inaczej słowa
    przestają służyć komunikacji, są tylko artykułowanym hałasem.

    Moralność Kalego to co innego niż myślisz.
    Oznacza stosowanie innych standardów wobec siebie a innych wobec
    pozostały jednostek tego samego gatunku. Czyli upraszczając odwrotność
    imperatywu kategorycznego.

    Ciemnogród jest rozumiany przez większość społeczeństwa zupełnie
    inaczej, niż przez Ciebie. Większość przychyla się do koncepcji twórcy
    tego terminu, który był człowiekiem oświecenia i humanistą.
    To ciemnogród zabija psy i wytapia z nich "leczniczy" smalec.

    > dopuszczającego warunki hodowli kurczaków, warunki hodowli świń itp przy
    > jednoczesnym niedopuszczaniu hodowli psów na mięso, nawet jeśliby były
    > prowadzone zdecydowanie ,,humanitarniej'' niż hodowle kurczaków czy świń.

    Jakoś dziwnie pobrzmiewa tu przekonanie o zastępowalności jednej hodowli
    drugą.
    Niestety, psy to mięsożercy, więc trzeba dalej niehumanitarnie hodować i
    zabijać kurczaki czy świnie, żeby karmić te psy które później zjemy.

    Nie możemy karmić psów mięsnych odpadkami. Musi to być czysta karma z
    kontrolowanej hodowli. Inaczej to bomba zegarowa. Chorób odzwierzęcych
    mamy już dość, nowych nie trzeba.
    Zjadanie mięsożerców na większa skalę jest niezdrowe dla populacji.
    Zjada się różne dziwne i niezbyt zdrowe rzeczy albo ze snobizmu, bo to
    rarytas, albo z braku alternatywy. Pies należy do tej grupy "pokarmów".

    Ponadto nie wierzę, żeby ludzie którzy zdecydują sie hodować psy na
    mięso zapewnili im lepsze warunki niż mają kurczaki czy świnie.
    W momencie gdy zwierzę zmienia się w produkt liczy się zysk.
    Jak ktoś kocha psy to ich nie będzie hodował żeby ubić.
    Jak ktoś je będzie chciał hodować, to pies, świnia, krowa - jedno bydle.
    Raczej będą to ludzie okroju tych, którzy prowadzą już dziś hodowle psów
    "rasowych" w których suki są maszynami do rodzenia i nie dożywają 5 lat.

    Tak więc jest wiele powodów dla których nie ma hodowli psów rzeźnych,
    poza oczywistym oporem społecznym.

    Ale zawsze można wierzyć w spisek "ciemnogrodzian", jak ktoś lubi spiski.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813